Volg BlackBird

Kantoor (op afspraak):
Mechelsesteenweg 52 bus 6
2220 Heist-op-den-Berg

Maatsch. zetel:
Oudenbos 96b, 3202 Rillaar
Ond. Nr. BE 0786.382.859

BlackBird VIP Jaartraject

Lees meer op deze pagina:

VERY
IMPORTANT
PROJECT

Na de BlackBird Business Class vormt het VIP Jaartraject een praktisch vervolg, waarbij je in een selectieve groep ondernemers gedurende 1 jaar actief begeleid wordt bij het realiseren en implementeren van jouw strategisch actieplan.

ZIJ GINGEN
JOU VOOR

Meest gehoorde quote van deelnemers:

“Een traject als dit bestaat nergens anders.
Uniek in z’n soort”

Nick De Roeck
Green House Solutions
Kristoffer Van Saet
Van Saet Security
Sven Dekeyser
Key-Tec
Bekijk alle testimonials

TRAJECT IN VOGELVLUCHT

Fase 1

BlackBird
Business Class

5 dagen (aansluitend)


Tijdens de BlackBird Business Class maak je kennis met innovatieve ondernemerstechnieken die gebruikt worden in vooraanstaande internationale bedrijven, aangepast en afgestemd op de specifieke behoeften van de Belgische kmo. Jouw perspectief op ondernemen zal na deze vijf dagen nooit nog hetzelfde zijn.

Je past meteen toe wat je leert en werkt al deze zaken uit voor je eigen business case. Hierdoor verzeker jij jezelf ervan dat dit traject niet eindigt met een werkboek in de kast, maar met direct implementeerbare acties.

 

Bekijk de BlackBird
Business Class
Fase 2

Hatching
session

1 dag (2 maanden na de Business Class)

  • 2 maanden na de BlackBird Business Class heb jij voldoende zicht op de implementatie die moet gebeuren om jouw volgende grote sprong als ondernemer te realiseren.
  • Tijdens deze sessie geef jij vorm aan jouw challenge: de business case die je in het volgende jaar samen met ons zal realiseren.
Fase 3

Challenge
session

3 dagen (gespreid over 9 maanden)

  • Ieder kwartaal komen we samen met jouw challenge-groep.
  • Deze sessies zijn zeer interactief met een hoge aandacht voor jouw individuele case.
  • Je evalueert de huidige stand van zaken en stelt jouw volgende actiepunten scherp.
  • Elke sessie wordt geleid door Andy Coomans en zal bestaan uit brainstorm-, Q&A- en werkmomenten, afwisselend met workshops en inhoudelijke kennis en inzichten door een panel van experten.
  • De aanwezige ondernemers versterken elkaar met frisse ideeën of alternatieve methodes om de volgende fase in jouw challenge tot een succes te brengen.
  • Deze combinatie maakt het traject waardevoller, concreter en diepgaander dan wanneer je aan de slag zou gaan met bijvoorbeeld een business coach of een adviesraad.
Fase 4

Flight proof
session

1 dag (14 maanden na de Business Class)

  • Tijdens deze laatste sessie blikken we terug op jouw parcours d.m.v. een grondige evaluatie en brengen we verdere optimalisatiepunten in kaart.

DOCENTEN

Doorheen de challenge sessions maak je kennis met verschillende gastdocenten. Zij werken samen met jouw challenge-groep aan de concrete volgende punten van jouw business case en geven inzichten om jouw traject tot een goed einde te brengen. Aangezien de gastdocenten per traject geselecteerd worden in functie van de individuele challenges, worden zij pas bekend gemaakt bij aanvang van de hatching session.
VIP Jaartraject challenge-groep 2023

Andy
Coomans

Hoofddocent

Andy Coomans - Hoofddocent

  • Investeerder in meerdere bedrijven
  • Verkocht eerste bedrijf op 37-jarige leeftijd in een miljoenentransactie
  • Auteur van 2 ondernemersboeken, 3.000+ exemplaren verkocht
Vanuit zijn carrière als strategisch consultant ondersteunde hij honderden ondernemers in de zoektocht naar hun ideale marktpositie en identiteit, én bouwde hij samen met zijn echtgenote Daisy een top-100 marketing agency uit in Vlaanderen, dat hij op 37-jarige leeftijd verkocht aan zijn management in een miljoenentransactie. Sindsdien participeert hij actief in meerdere start-ups en kmo’s waardoor hij beschikt over een brede sectoroverstijgende kennis. Andy is allesbehalve een guru met een feel-good verhaal of zweverige context. Hij gebruikt zijn Kempense ‘botten in de modder’ attitude om ook de harde kant van het ondernemen te benoemen. Zijn verhaal, doorspekt met eigen relevante ervaringen, is daardoor heel herkenbaar en inspirerend.

Dries Henau &
Yuri
Vandenbogaerde

Gastdocenten

Dries Henau & Yuri Vandenbogaerde - Gastdocenten

  • Founders Wasbar (verkocht aan Top Brands)
  • Founders Chez Claire (verkocht aan La Lorraine Bakery Group)
  • Founders The Brand Guys (concept creatie)
Dries en Yuri gaan voor altijd de geschiedenis in als de jongens van WASBAR. Met hun innovatief concept veroverden ze in no time de harten van de Vlaming. Na de verkoop van WASBAR aan Top Brands herhaalden ze dit nog een keertje met hun Chez Claire; een keten van luxe-patisserie waarmee ze de éclair in een nieuw jasje staken. Na enkele omzwervingen via hun PR agentschap Ambassy en hun marketing consulting agency De Jongens, doen de gasten op vandaag wat ze het allerliefst doen: merkconcepten maken. The Brand Guys zorgen ervoor dat merken kloppen, hebben een passie voor merkbeleving en ontwikkelen nieuwe merken & concepten voor KMO’s tot multinationals.

Hilde
Peerlings

Gastdocent

Hilde Peerlings - Gastdocent

  • Zaakvoerder-bestuurder van Groep Delorge-Peerlings
  • 15+ jaar ervaring als CEO (oprichter en bestuurder)
  • Investeerder en bestuursmandaten in diverse kmo’s
Hilde Peerlings begeleidt vanuit haar ervaring en expertise groeibedrijven in hun sectorale en maatschappelijke uitdagingen als business strateeg. De pijlers van elke organisatie zijn sales en marketing, structuur, innovatieve organisatie, HR en finance, welke tot op vandaag ook in haar eigen ondernemerschap de belangrijkste bouwstenen zijn. Hilde startte haar eerste autogarage in 2000, gevolgd door een indrukwekkend groeiparcours (organisch en via overnames) dat leidde tot de Groep Delorge-Peerlings, een automotive bedrijf met meer dan 180 medewerkers. Na de succesvolle verkoop van haar participatie binnen de groep is Hilde hoofdzakelijk actief als investeerder in meerdere sectoren, behartigt zij diverse bestuursmandaten en adviseert zij groeibedrijven.

Bart
Gonnissen

Gastdocent

Bart Gonnissen - Gastdocent

  • CFO bij Solvus (Creyfs Interim)
  • CFO bij Carestel NV
  • Oprichter en CEO van Select Group (600+ medewerkers)
Bart Gonnissen was ongeveer 15 jaar actief als CFO in grote, internationale bedrijven. Daarbij beleefde hij uiterste werelden: van bedrijven overnemen in sneltempo, gesteund door een grote internationale kapitaalverstrekker, tot een bedrijf volledig herstructureren om het te redden van een faillissement. Na deze fase in zijn carrière besloot Bart te kiezen voor het ondernemerschap en kocht hij een klein bedrijfje in de HR-wereld met 3 medewerkers. In minder dan 20 jaar bouwde hij dit bedrijf uit tot Select Group, een familiale kmo actief in rekrutering en HR-dienstverlening met meer dan 600 medewerkers. Daarnaast neemt Bart ook verschillende mandaten op in de non-profit sector waarbij hij eveneens de focus legt op cashplanning en financieel management. Dit maakt dat Bart vandaag een zeer uitgebreide expertise bezit over het uitbouwen van management teams en financieel management binnen groeiende bedrijven.

CONCREET
EN
PRAKTISCH

  • Een exclusief high-end begeleidingstraject van 12 maanden, gericht op kmo-ondernemers die al verder staan dan in de fundamenten van het ondernemerschap.
  • In totaal 5 dagen even helemaal weg uit je bedrijf op inspirerende toplocaties, om te werken aan het actieplan van jouw toekomststrategie en de volgende fase van je bedrijf.
  • 35 uur training en begeleiding op topniveau door inspirerende ervaringsdeskundigen en experten waarmee jij unieke kennis opdoet die je nergens anders aangereikt krijgt. We rekenen af met je bedrijfsblindheid en dagen je uit.
  • Een arsenaal aan implementatietools en hulpmiddelen die je tijdens het traject aangereikt krijgt om je actieplan meteen in de praktijk te installeren (of te delegeren aan je team).
  • Na je deelname aan de Business Class krijg je toegang tot een lerend netwerk van ondernemers en ontvang je regelmatig uitnodigingen voor onze hosted evenings. Deze netwerkmomenten van hoge kwaliteit worden je volledig gratis aangeboden in samenwerking met onze partners.

Interesse om deel te nemen?

Om te verzekeren dat jij maximale waarde uit dit traject zult halen, plannen we graag een vrijblijvende kennismaking met een medewerker van het BlackBird team. Tijdens deze korte audit leren wij jou en je bedrijf beter kennen én ontdekken we jouw ambities en struikelblokken. Daarna kunnen we samen zeer gericht in kaart brengen welke onderwerpen het meest relevant zijn voor jouw volgende stappen als ondernemer. Deze kennismaking verzekert jou ervan dat je voldoende waarde uit het begeleidingstraject zult halen en helpt ons proactief in te spelen op de noden van de deelnemers.

Jouw naam: *

Bedrijf: *

Telefoonnummer: *

E-mailadres: *

We delen je gegevens niet met derden en blijven je niet ongewenst of ongevraagd lastigvallen met e-mailings. We respecteren jouw privacy.

Oeps! Je ei werd niet gelegd want je vergat een formulierveld in te vullen. Maar geen nood, je krijgt een herkansing. De velden met een sterretje hebben we nodig. Vul je deze alsnog in?
Heb je een specifieke vraag? Stuur een e-mail naar info@blackbirdevents.be
Kmo’s in Vlaanderen kunnen gebruik maken van de subsidie via kmo-portefeuille.

BlackBird Business Events is geregistreerd dienstverlener voor opleidingen, ons registratienummer is DV.O245208.